Чистота і порядок – понад усе. Рекомендації до HTML коду

Сенс рекомендацій нижче – позбутися анархії під час роботи над проєктом і під час надсилання клієнту.

Основне

  1. Вимоги: до кожного проєкту висуваються вимоги – не варто їх ігнорувати і самому вирішувати, що важливо, а що не дуже. Також сподіватися на те, що, раптом, не помітять. Помітять. І про вас складеться не найкраще враження, щонайменше про неуважну й необов’язкову людину, а щонайбільше – людину, якій байдужі домовленості. Адже раз взявся за роботу – значить прийняв умови цієї роботи.
  2. Дотримання термінів: вкрай важливо. Від вашої роботи може залежати робота як інших людей у команді, так і інших проєктів компанії.
  3. Чистота коду: поважайте інших. З вашим кодом можуть працювати інші розробники. Не лінуйтеся ставити табуляцію та пробіли, у всіх файлах.
  4. Не беріть роботи, більше ніж можете подужати. Згорілі комп’ютери, зламані гвинтчестери, звісно ж із втратою всіх даних, раптом зникла електрика або терміновий переїзд – звучить дуже нерозумно.

Для файлів

  1. Використовуйте тільки кодування UTF-8 і воно має бути обов’язково вказане як мета-тег у html. Також краще вказати кодування в css. Перевірити самі файли, яке в них кодування
  2. Типові файли проєкту:
    папка img – для картинок /спрайтів
    папка js – скрипти
    папка css – файли стилів
    папка fonts – шрифти
    файл index.html – назва головної. Тільки так
  3. Для назв файлів має використовуватися тільки англійський алфавіт, без пробілів і в нижньому регістрі. Якщо необхідно відокремити слова, то використовується тире або нижнє підкреслення.
  4. Внутрішні сторінки, як правило: catalog.html, item.html, contacts.html, about.html тощо.
  5. Усі посилання на сторінці повинні мати значення в атрибуті href – адресу посилання. Якщо воно не відоме, то ставимо # (грати). Має бути так <a href=”#”>link</a>. Теж саме для значення action у формі. Якщо залишити порожнє значення – під час кліку відкриється системний диск або сторінка перезавантажиться. Сенс цього – не отримати дурні питання та необґрунтовані претензії, на кшталт “а чому посилання не працюють і в мене щось скаче”. Заощаджуйте свій час і нерви.
  6. Усі коментарі тільки англійською, жодної кирилиці. Над проектом потім можуть працювати люди, які не знають, що таке кирилиця.
  7. Найменування файлів та класів: тільки англійська та слова повинні мати сенс. Не shapka, а header. Не poloska.png, а line.png
  8. Стосовно формату найменування картинок: фонові зображення зазвичай мають приставку ‘bg’, іконки – ‘ico’. Наприклад, bg-main.png та ico-fb.png.
  9. Формат файлів картинок: картинки, іконки, все те, що використовується в дизайні має формат PNG. Але іконки можуть бути і SVG для ретина екранів. Всі інші картинки людей, дерев та ін. – JPG.
  10. І звичайно ж, не повинно бути “сміття”, тобто невикористовуваних файлів – ні картинок, ні стилів чи скриптів

Вас може зацікавити